De câţi câini e nevoie pentru a schimba un bec ?



Basenji:
"BEC ? Noi nu schimbăm becuri amărâte !".

Malamut:
1. "Lasă-l pe el să-l schimbe. Între timp, poţi să mă mângâi".
2. "Lasă-l pe Border Collie să o facă. Până lucrează el, poţi să-mi dai de mâncare".

Corgi:
"Nu pot să ajung la lampa aia tâmpită !".

Springer:
"Bec ? Bec ? Chestia pe care tocmai am mâncat-o era un bec ?".

Mastiff:
"Mastiffii NU se tem de întuneric".

Dachshund:
"Întâi, adu-mi o scară şi o gustare... nu, a durat prea mult. Acum vreau DOUĂ gustări ca să fac treaba. Nu, nu gustări din alea, din celelalte. Doamne, chiar trebuie să fac eu totul ?".

Setter Irlandez:
1. Doar unul, dar va pune în loc un bec foarte slab.
2. Niciunul. Setterii irlandezi sunt mereu aprinşi, aşa că nu e nevoie de becuri.
3. Ar avea nevoie de un Ciobănesc German care să le aducă aminte de ce sunt acolo.
4. "Bec ars ? Oh, ce comic e ! Sigur. Hai să schimbăm becul. Cum iţi dai seama care e cel ars ? Cineva să aducă baloanele !".


Golden Retriever:
1. "Soarele străluceşte, e devreme, avem toată viaţa înainte, iar tu stai în casă gândindu-te la un bec ?"
2. "Mi-ar face plăcere să schimb becul pentru tine, dar n-am putea întâi să ne jucăm cu mingea sau cu frisbee-ul ? Şi apoi vreau să te ling pe faţă şi să-mi odihnesc capul în poala ta, uitându-mă la tine cu ochii mei mari şi trişti. Ce ? Schimbi becul singur? Vai, dar nu trebuia, dar oricum te iubesc aşa de mult pentru ca eşti prietenul meu şi pentru că ai făcut asta".

Rottweiler:
1. "Unul singur. Vrei sa faci ceva cu el ?"
2. "Schimb becul dacă mă laşi să-l mănânc pe cel ars".
3. "Hai, obligă-mă !"

Labrador:
1. "Oh, eu, eu! Te roooooooog lasă-mă să schimb eu becul ! Pot ? Pot ? Pot ? Huh ? Pot ? Te rog, e foarte drăguţ şi îmi dau seama că mă place ! Pot ?".
2. "De ce trebuie schimbat ? Cu cât durează mai mult întunericul, cu atât pot să dorm mai mult".

Cocker Spaniel:
"De ce să-l schimb ? Pot să fac pipi pe covor şi pe întuneric".

JackRussellTerrier:
1. "Aş putea să-l dau jos în timp ce sar pe pereţi şi pe mobilă".
2. De doi, dar nu reuşesc să ducă treaba la bun sfârşit, se tot ceartă în privinţa cui trebuie s-o facă şi cum trebuie făcut.

Pointer:
"Îl văd, uite-l acolo, îl văd, uite-l...".

Greyhound:
"Nu se mişcă, aşa că nu mă interesează".

Shi-tzu:
"Te rog eu mult, cheamă servitorii".

Ciobănesc Australian:
1. "Întâi o să aranjez toate becurile într-un mic cerc...".
2. Unul singur, dar încearcă numai să-l convingi că becul ars este nefolositor şi trebuie aruncat.
Ciobănesc German:
1. "Sunt destul de ocupat acum. Trebuie să fugăresc pisica, să protejez copiii, să adun caii, să cerşesc mâncare şi să dorm un pic. O să adaug becul pe listă".
2. "Îl schimb imediat ce îi scot pe oamenii ăştia din întuneric, verific să nu fi rămas vreunul în urmă şi mai fac doar o patrulă a perimetrului să văd dacă nu a încercat cineva să profite de situaţie".
3. "Eu o sa păzesc becul până când te hotărăşti tu".

Ciobănesc Malinois:
1. "Eram pregătit pentru atacul ăsta, am două lanterne şi ochelari cu infraroşu. Fii fără griji, NIMENI nu va intra în casă".
2. "Ţine ochelarii cu infraroşu şi hai să ne jucăm, chiar aveam nevoie de o provocare".
Ciobănesc cehoslovac:
"Ia dă să văd becul ăla. Din ce e făcut ? Ce e înăuntru ? Ce se întâmplă dacă îl scap ? Poate o să-l schimb, dar mă mai gândesc. Nu încerci să-mi spui ce să fac, nu-i aşa ? Hei, tocmai mi-a venit o idee grozavă ! Hai să schimb becul ăla ! "

Ciobănesc englez:
"Bec ? Îmi pare rău, eu nu văd niciun bec".

Boxer:
1. "Dacă aş putea să nu mai dau din fund destul timp cât să nu mai cad de pe scaun..."
2. "Cui îi pasă ? Pot să mă joc cu jucăriile mele piuitoare şi pe întuneric".

Dalmaţian:
"Doar unul, dar o sa urăsc becul ăla nou".

Pitbull:
1. "Doar unul. Dar o sa rămân agăţat de el, atârnând, până pică tavanul".
2. Sari şi prinde becul ars ! Acum dă-i drumul ! Am zis DĂ-I DRUMUL ! Te rog ? Dă-i drumul becului ! Lasă-l !

Mops:
1. "Îl schimb când mă trezesc. Adică peste vreo 20 de ore. Are cineva o gustare ?".
2. "Hmm...doi. Sau poate unul. Nu, dacă mă gândesc mai bine, să fie doi. Ţie îţi convine ?".
3. "Becul ăsta... e comestibil ? Nu ? Atunci dă-i pace".

Dobermann:
1. Decide imediat să schimbe marca de becuri şi să găsească un mijloc de iluminat mai eficient - eventual un bec fluorescent.
2. Doar unul, dar la întoarcere pregăteşte-te să găseşti toate cablurile din casă schimbate şi eventual mobila rearanjată.

Bulldog englez:
1. Doar unul. Dar îi ia 3 ani.
2. "ZZZzzzzzz"

Bulldog american:
1. Unul. SARI, dai jos becul, aterizezi. SARI, înlocuieşti becul, aterizezi.
2. Doi. "Care bec? Putem să ne jucăm şi pe întuneric".

Pomeranian:
El nu schimbă becuri, dar uneori agentul lui cheamă un Ciobănesc German să schimbe becul, cât timp Pomeranianul e ieşit.

Shiba-Inu:
1. "Niciunul. Shiba-Inu nu se tem de întuneric !".
2. Nu va schimba becul şi nici nu va lăsa pe altcineva să-l schimbe.

Schipperke:
"E becul tău - schimbă-l tu ! Doar dacă nu cumva... este vorba şi de ceva mâncare ?".

Pudel:
1. "Îmi pare rău, tocmai mi-am făcut manichiura".
2. "Niciunul. Du-te şi cheamă omul, stai sub bec, uitându-te le el şi arată-i-l, apoi du-te în pătuţul tău, dezgustat că a durat aşa de mult".
3. "O să-i şoptesc Border Collie-ului în ureche şi-l schimbă el. Pe când termină el de schimbat cablurile, unghiile mele o să se usuce".

Câine de vânătoare american:
"Huh ???"

Chihuahua:
"N-avem nevoie de niciun bec nenorocit".

Border Collie:
1. "De unul singur. Şi apoi o să înlocuiesc tot ce nu funcţionează cum trebuie".
2. "De niciunul. Mă voi holba la el până luminează din nou".

Ogar Afgan:
"Bec ? Care bec ?"
Beagle:
1. "Câţi biscuiţi primesc ?".
2. Nu se oboseşte, pentru că e mai confortabil să dormi pe întuneric.

Weimaraner:
"Ce ? Bec ? Vrei ca EU să schimb un BEC ?".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru comentariul transmis !
Va exista si un raspuns la el !
La final , daca comentariul tau este ANONIM ,
lasa , totusi , un nume sau pseudonim si o localitate ,
pentru a putea da si eu un raspuns !

ALMA - " explicatie " a substantivului

Alma se poate referi la:

Istorie

Bătălia de la Alma , 1854, bătălia de la Războiul Crimeii.


Media

mass-media de imprimare :Alma (roman) , un roman din 1922 semnat Oswald de Andrade ; Alma , o drama de Joshua Sobol despre Alma Mahler-Werfel ; Alma Cogan (roman) , un roman 1991 de către Gordon Burn,;ALMA Magazine , revista de limba spaniolă pentru comunitatea hispanica din SUA , Alma, Astrid Lindgren -Premiul Memorial , iar in mass-media vizuală : ALMA Awards , premii SUA pentru artiştii interpreţi sau executanţi Latine,Alma, jocuri video Ninja Gaiden, Alma Geri , un personaj din telenovela Coronation Street, Alma Hodge , personaj din telenovela Desperate Housewives, Alma Wade , un antagonist de la jocul FEAR ,Alma Pater , o piesă Yellowchair .


Ştiinţe

§ Almas (criptozoologie) , un nume mongol pentru omul sălbatic (singular), o specie cryptozoological

§ Alma-0 , un limbaj de programare

§ Tropical Storm Alma , nume de ciclon tropical

§ Un nume pentru măr sălbatic, malus sieversii , din Kazahstan .

§ Atacama Large Array milimetrice


Academicienii

§ Alma College , un privat, colegiu de arte liberale în Alma, Michigan

§ Alma College (St Thomas) , colegiu de arte liberale în Canada

§ Alma Mater , un termen de mediul academic


Religie

§ Alma , o parte din Cartea lui Mormon

§ Alma cel Bătrân , în Carti de Mosiah si Alma, o parte din Cartea lui Mormon

§ Alma cel Tânăr , fiul lui Alma cel Bătrân, în Cartea lui Mormon


Transport

§ Alma (1891) , un clădire ,acum conservata ,în San Francisco, California

§ Alma (auto ) , o inter-război francez-german pe piata de automobile

§ Alma aburi Motors , un automobil cu aburi american construit în 1938

§ ALMA de Mexico (Alma Aerolíneas Mesoamericanas), o companie aeriană cu sediul în mexican Guadalajara, Mexic


Acronime

§ Mare Atacama Milimetri Array , o serie de telescoape radio din Chile

§ Asociaţia Difuzor Manufacturing & Acustică International , o organizaţie profesională

§ Adoptati "Libertatea de circulaţie Asociaţia AKA Societatea Alma, grup de sprijin

§ Arnaud Legoux o medie mobilă inspirat de filtru gaussiană


Geografie

Australia

§ Alma, Victoria , un oraş minier în Victoria, Australia

§ Port Alma, Queensland , un port australian în Queensland

Canada

§ Alma, New Brunswick , un sat de pescari în Golful Fundy

§ Alma, Nova Scotia , un mic sat

§ Alma, Ontario , un mic sat

§ Alma, Quebec , un oraş

§ Lacul Alma, Saskatchewan , un sat

Europa

§ Alma Bridge , un pod dedicat Bătălia de la Alma din Paris, Franţa

§ Râul Alma (Ucraina) , site-ul de 1854 Bătălia de la Alma în Războiul Crimeii

§ Piaţa Alma, Scarborough, North Yorkshire , Anglia

Israel

§ Alma, Israel , Galileea

Kazahstan

§ Almaty , cunoscută anterior ca "Alma-Ata".

Liban

§ Alma, Liban

Noua Zeelandă

§ Râul Alma, Noua Zeelandă

§ Alma, Noua Zeelandă , o localitate mică

Palestina

§ Alma, Palestina , un sat depopulat în 1948

România

§ Alma, Sibiu , o localitate în judeţul Sibiu

Africa de Sud

§ Alma, Limpopo , un sat din provincia Limpopo din Africa de Sud

Statele Unite ale Americii

§ Alma, Alabama

§ Alma, Arkansas

§ Alma, California , un oraş-fantomă din Santa Clara, California

§ Alma, Colorado

§ Alma, Georgia

§ Alma, Illinois

§ Alma, Kansas

§ Alma, Louisiana

§ Alma, Michigan

§ Alma, Missouri

§ Alma, Nebraska

§ Alma, New Mexico

§ Alma, New York

§ Alma, Texas

§ Alma, Wisconsin , un oraş în Buffalo

§ Alma, Buffalo County, Wisconsin , un oraş în Buffalo

§ Alma, Jackson County, Wisconsin , un oraş în Jackson County

§ Alma Center, Wisconsin , un sat în Jackson County


§ Alma Cogan (1932-1966), cântăreaţă pop britanic din anii 1950 şi '60

§ Alma Guillermoprieto (n. 1949), jurnalist mexican

§ Alma Mahler-Werfel (1879-1964), soţia lui Gustav Mahler, Walter Gropius, Franz Werfel şi obiectul unui cântec de Tom Lehrer

§ Alma Martinez (n. 1981), fotbalist Mexican de sex feminin

§ Alma Moodie (1898-1943), violonist australian

§ Alma Reville (1899-1982), soţia lui Alfred Hitchcock, director adjunct, scenarist şi editor

Nota : CLICK pe ce este subliniat , pentru alte detalii !

Acest website este un pamflet!


Nu ne asumam nici o raspundere in ceea ce priveste continutul materialelor prezente pe website sau pentru continutul comentariilor lasate de utilizatorii acestui website si nici nu consideram a incalca in vreun fel drepturile de autor avand in vedere faptul ca se considera a fi informatii publice atata vreme cat sunt culese de pe siteuri publice care nu specifica intr-un mod expres ca ar fi proprietatea cuiva.

Materialele prezentate pe acest website sunt in totalitate primite de la vizitatorii acestui website care isi asuma intreaga responsabilitate asupra lor sau al continutului lor.

Pentru nici una dintre situatii autorii acestui website nu pot fi acuzati de nimic.Pentru eventuale reclamatii va stam la dispozitie cu adresa de e-mail lumi_tonia@yahoo.com pentru gasirea unei rezolvari pe cale amiabila.

Comentariile fara rost sau cele vulgare pot fi sterse fara o anuntare prealabila.


Adopta un catelus